رونق کسب و کار با حمایت از تولید داخل
نوشته شده توسط : آهن پرایس

این روزها بازار برگزاری نمایشگاه های صنایع داخلی که با توجه به شرایط تحریم کشور با اختلالاتی مواجه گشته اند به شدت گرم  شده است چراکه برای حرکت چرخ تولید و رونق کشور می بایست از هر فرصتی برای تولیدکنندگان در راستای رونق تولید داخل گام برداشت.

همانطور که واقف هستیم به زودی شاهد برگزاری نمایشگاه پر مخاطب دیگری در حوزه ی صنعت ساختمان درکلان شهر تهران نیز می باشیم که  این نمایشگاه همانند سایر نمایشگاه های برگزار شده در راستای اهداف و برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و در جهت تعمیق ساخت داخل و رونق تولید است. در این نمایشگاه صنایع گوناگونی ازجمله صنایع معدنی (فلزی و غیرفلزی) حضور خواهند داشت تا به معرفی توانمندی‌ها و نیازهای خود در زمینه های بومی‌سازی و رونق کسب و کار بپردازند. با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده به واسطه تحریم‌ها، بیش از پیش نیاز است که توانمندی‌ها و نیازهای خود را در معرض دید قرار دهیم و این صنعت را به سوی پیشرفت سوق دهیم.

با توجه به نوسانات بازار سرمایه در کشور در روزهای اخیر شاهد فراز و فرود هایی در قیمت آهن آلات و سایر مصالح مورد نیاز مردم برای ساخت و ساز می باشیم که همین امر سبب گشته است تا هر گونه معامله در این بازار با ریسک هایی همراه باشد، از این‌رو تولیدکنندگان باید در جهت حمایت از تولید داخلی این ریسک‌ها را نیز پذیرا باشند که البته  در این زمینه  لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت‌های لازم را انجام داده و قرار است نمایشگاه دائمی با موضوع بومی‌سازی صنایع نیز  در کشور برگزار گردد که اقدام‌ قابل‌توجهی در زمینه بومی‌سازی و حمایت از تولید داخل کشور می باشد.

مجموعه آهن پرایس نیز به عنوان یکی از بزرگترین مراجع فروش آهن آلات، در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان سال ۹۸ که در تهران برگزار می گردد، حضور خواهد یافت. از این رو این مجموعه در تلاش است تا با آمادگی کامل پاسخگوی بازدیدکنندگان و علاقه مندان حضور یافته در این نمایشگاه باشد.

نوزدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از تاریخ ۶ مرداد ماه لغایت ۹ مرداد ماه و از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۳۰ برگزار می گردد.مجموعه آهن پرایس در سالن ۳۵ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر تهران منتظر ح





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: